7 Temmuz 2013 Pazar

ÜCRETSİZ UDİD KAYDI

Merhaba Arkadaşlar  eminimki sizde benim gibi ios7 yükledikten sonra  telefonu udid kaydı isteyenlerdensiniz.İOS Developer olmadan önce internette bedava yapacak birilierini sürekli aradım ama nafile 40tl ye bile yapanlar vardı.Ben size boşu bpşuna paranıız çarçur etmeyin diye sizi bedadva kayıt edeceğim.Böyle bir şey isteyen arkadaşlar lütfen aşağıya mail adreslerini yazarak benle irtibata geçebilirler.
Başka sorularınız olursa aşağıya yazabilirsiniz

NOT:LÜTFEN UDİD NUMARALARINIZI  udidkayidi@gmail.com ADRESİNİZE GÖNDERİNİZ 2 SAAT İÇİNDE KAYDINIZI YAPARIM

53 yorum:

  1. Udid numaramı maille size yolladım kayıt ederseniz minnetar olurum mail adresim adalicocuk61@gmail.com şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayın serif bey mailinize attığım cevabı lütfen gözden geçirin

      Sil
    2. Maılınız yanıtlandı teşekkurler

      Sil
  2. Gerçekten inanılmaz bir hizmet ve son derece hızlı şekilde kayıt işlemini tamamladı kendilerine sonsuz teşekkür edıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Serif Bey iltifatlarınız için teşekkürler.Problem olursa iletişim kurmaktan çekinmeyiniz.

      Sil
  3. Bende birazdan size mail atacağım. Alakadar olursanız Çok sevinirim

    YanıtlaSil
  4. Mail gönderdim. Efendim. bu işlem ne kadar sürer merakımdan soruyorum

    YanıtlaSil
  5. sayginderici@gmail.com a değil mi

    YanıtlaSil
  6. udid: 598c15823a9ec7310ffdf151c8432193e07e27c5

    YanıtlaSil
  7. önce konuşmamız gerekiyor numaranı ver istersen arayım ondan sonra

    YanıtlaSil
  8. ücretsiz udid kaydını hala yapıyor musunuz??

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim İyi insan. Bende size Şimdi mail gönderdim yaparsanız mutlu olurum. İyi günler.

    YanıtlaSil
  10. Maili adresinize yolladım şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. selam Kayıt Yapıyormusunuz hala

    YanıtlaSil
  12. Hala kayıt yapıyor musunuz ?

    YanıtlaSil
  13. merabala hala kayıt yapıyormusunuz

    YanıtlaSil
  14. benımkınıde yaparsan sana mınnettar olurum tesk.
    UDID: 617ecde3ae236a0291c544dec1a600e4957d57a0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapınca maılıme bı haber verırmısınız :) mustafadogan.sayhan@gmail.com

      Sil
  15. selamunaleyküm kardeşim udid numaramı gönderdim inşaAllah yaparsın çok sevinirim..

    YanıtlaSil
  16. Hala yapmaya devam ediyor musunuz acaba??

    YanıtlaSil
  17. Arkadaslar hala kayıt yapıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yildan sonra kayitlar devam ediyormu kardesim ???

      Sil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. udid i yolldım
    şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  20. mail adresim budur bilgilendirirseniz sevinirim halilakkuyu@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya birde mesaj atarsanız nasıl yükleyeceğimi sevinirim şimdiden teşekkürler

      Sil
  21. merhaba hala kayıt varmıdır şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  22. ios 8 beta indirdim iphonum açılmıyo şimdi dfu moduna aldım artık udid kaydı yaptırmaya kara verdim . bedava ya yaparsanız sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mail hesabınızı yazın ordan konuşalım isterseniz daha kolay olur

      Sil
  23. pr0turk@aol.com adresimden mail attım ilginiz için şimdiden teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  24. u.kerem11@gmail.com - alakadar olursanız çok sevindirirsiniz kolay gelsin :) Udid FFFFFFFF24A04B53C4454799A808E15D209A86BC

    YanıtlaSil
  25. halilcimen.42@gmail.com adresimden mail attım ilginiz için şimdiden teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  26. fatih.polat@live.com hocam cevabını bekliyorum. mailden udid no gönderirim.

    YanıtlaSil
  27. Ücretsiz olarak devam ediyormusunuz udid kaydına ?

    YanıtlaSil
  28. Merhabalar,
    Ben udid kaydımı yolladım yapar mısınız acaba.
    E Posta: tantuzunalp@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Hala yapıyorsanız bende gönderim udid

    YanıtlaSil
  30. Affedersiniz hala yapıyor musunuz? Ben de yollayacağım. iOS8'de telefon kilitli kaldı da. (ekkocoglu@gmail.com)

    YanıtlaSil
  31. iyi günler udid kaydı yapmaya devam ediyorsanız size mailim üzerinden udid no gondericem

    YanıtlaSil
  32. egegurkan@windowslive.com ios8 için lütfen irtibata geçin

    YanıtlaSil
  33. Udid kaydı acil yardımcı olabilirmisiz

    YanıtlaSil
  34. udid kaydı devam ediyor mu

    YanıtlaSil
  35. emre.biyikli@gmail.com ios8 için udid kaydına ihtiyacım mümkünse yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  36. Kardeşim hala kayıt yapıyormusun. 8.3 beta 2 kurdum. Aslında geri dönmek istiyorum ama yedek filanda almadim dfu mode alamiyorum bi el atarmisin.

    YanıtlaSil